Selamat Datang Ke Laman UTHMbloggers "Suara Mahasiswa dan Mahasiswi UTHM"
Photobucket

PERHATIAN

KEPADA MAHASISWA DAN MAHASISWI UTHM YANG INGIN MELETAKKAN BLOG KELAB DI UTHMBLOGGERS INI, BOLEHLAH MEHANTAR URL BLOG TERSEBUT DI CHATBOX.


Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket debat uthm Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

1 Syawal 1430 H



Selamat Menyambut 1 Syawal 1430 Hijrah yang bakal menjelang kepada seluruh pembaca, warga UTHM dan bloggers dari UTHM terutamanya yang beragama Islam.Jadikanlah Syawal yang menjelang tiba ini menjadi titik permulaan perubahan bagi diri kita setelah menempuhi Bulan Ramadhan yang penuh dengan keberkatan ini. Semoga seluruh warga UTHM yang pulang beraya dikampung dapat menjaga keselamatan diri dan keluarga.

Saya selaku ADMIN uthmbloggers juga ingin memohon kemaafan sekiranya terdapat hasil penulisan yang mengguris perasaan mana-mana pihak dan pembaca.Maafkanlah segala kesilapan yang telah saya lakukan dan berikanlah teguran sekiranya terdapat kesalahan dan kelemahan yang saya lakukan didalam mengendalikan uthmbloggers ini.Maaf Zahir dan Batin.

1 comments:

September 23, 2009 at 3:07 PM FdausAmad

Gua nak ajak lu dtg lepak blog gua.rilek rilek.

Selamber..

Since 21 Januari 2009

JOM KLIK
JOM KLIK