Selamat Datang Ke Laman UTHMbloggers "Suara Mahasiswa dan Mahasiswi UTHM"
Photobucket

PERHATIAN

KEPADA MAHASISWA DAN MAHASISWI UTHM YANG INGIN MELETAKKAN BLOG KELAB DI UTHMBLOGGERS INI, BOLEHLAH MEHANTAR URL BLOG TERSEBUT DI CHATBOX.


Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket debat uthm Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Karnival Aktiviti Pelajar UTHM 2009

Pada 3 Oktober 2009 yang lalu, satu Karnival Aktiviti Pelajar telah dilangsungkan di UTHM. Karnival yang akan berakhir pada 7 oktober ini menyenaraikan berbagai aktiviti yang bermanfaat terutamanya yang berkaitan dengan pelajar.

Karnival yang diadakan di Dewan Tengku Ibrahim Ismail dan Dewan Terbuka UTHM ini menyediakan berbagai aktiviti yang menarik antaranya Pertandingan Masakan, Pameran Kaunter Kelab, Derma Darah, Jualan Barangan dan banyak lagi aktiviti.Sambutan yang diberikan para pelajar dalam menjayakan aktiviti yang diadakan ini sangat berjaya.

Semoga dengan adanya Karnival Aktiviti Pelajar ini, para pelajar terutamanya dapat didedahkan dengan berbagai pengetahuan baru terutamanya mengenai Pengendalian Aktiviti Kelab, Pengurusan Keusahawanan, Pentadbiran Kelab dan Perkembangan Semasa. Diharapkan aktiviti yang berfaedah ini dapat diadakan lebih kerap. Sekian.

0 comments:

Since 21 Januari 2009

JOM KLIK
JOM KLIK