Selamat Datang Ke Laman UTHMbloggers "Suara Mahasiswa dan Mahasiswi UTHM"
Photobucket

PERHATIAN

KEPADA MAHASISWA DAN MAHASISWI UTHM YANG INGIN MELETAKKAN BLOG KELAB DI UTHMBLOGGERS INI, BOLEHLAH MEHANTAR URL BLOG TERSEBUT DI CHATBOX.


Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket debat uthm Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Perasmian 10 Tahun Kelab Iqra' UTHM

UTHM, Parit Raja - Pada 19 Mac 2009 Kelab Iqra' UTHM telah mengadakan Majlis Perasmian Ulangtahun Ke 10 penubuhannya di Dewan Tengku Ibrahim Ismail. Majlis yang dihadiri Mantan Naib Canselor UTHM sebagai tetamu kehormat itu diserikan lagi dengan kehadiran dif-dif kehormat termasuklah Imam 2 Masjid UTHM, Pengerusi Kelab Iqra' UTHM 09-10, Pengerusi Majlis Sambutan 10 Tahun Kelab Iqra' dan muslimin muslimat yang terdiri dari warga UTHM dan masyarakat sekitar.

Majlis yang dimulakan dengan doa, zikir Asma' Ul Husna dan lagu UTHM itu turut diserikan dengan alunan ayat-ayat suci Al-Quran. Setelah itu, Saudara Fakhairi yang bertanggungjawab sebagai Pengerusi Majlis Sambutan 10 Tahun Kelab Iqra' UTHM menyampaikan ucapannya sebagai penghargaan kepada seluruh ahli jawatan kuasa yang membantu didalam melaksanakan program sambutan dan diikuti dengan Ucapan Perasmian oleh Profesor Dato' Dr Ismail Bakar Mantan NC UTHM.


Juara Akademi Nasyid 2008, Saudara Azhan Atan

Pada majlis ini, artis nasyid undangan turut dijemput iaitu Juara Akademi Nasyid TV9 2008 saudara Azhan Atan. Pada konsert nasyid ini, beliau telah mendendangkan 6 buah lagu yang akan dimuatkan didalam album sulungnya. Majlis ini berakhir hampir 11.00 malam dan dihadiri tetamu kira-kira 200 orang.Semoga majlis seperti ini akan diadakan lagi bagi mendedahkan warga kampus dengan hiburan yang mendidik jiwa.


Pengerusi Kelab Iqra' UTHM, Saudara Hadi


Pengerusi Sambutan 10 Tahun Kelab Iqra' UTHM, Saudara Fakhairie


Sesi bergambar bersama Azhan Atan (Muslimin)


Sesi bergambar bersama Azhan Atan (Muslimat)


Sesi bergambar bersama Azhan Atan (Jawatankuasa Majlis Sambutan)

0 comments:

Since 21 Januari 2009

JOM KLIK
JOM KLIK