Selamat Datang Ke Laman UTHMbloggers "Suara Mahasiswa dan Mahasiswi UTHM"
Photobucket

PERHATIAN

KEPADA MAHASISWA DAN MAHASISWI UTHM YANG INGIN MELETAKKAN BLOG KELAB DI UTHMBLOGGERS INI, BOLEHLAH MEHANTAR URL BLOG TERSEBUT DI CHATBOX.


Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket debat uthm Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Ujian

Parit Raja - Pada 27/03/2009 iaitu hari jumaat yang lalu, UTHM telah diuji dengan kejadian hujan lebat beserta angin kencang. Kejadian yang berlaku kira-kira jam 3-5 petang itu turut mengakibatkan beberapa kerosakan termasuklah bangunan dan pokok-pokok. Di kawasan bangunan G3, TDI dan TF turut mengakibatkan bumbung bangunan yang rosak dan pokok-pokok yang patah disebabkan kejadian itu.Terdapat juga beberapa kawasan di G3 yang ditenggelami air. Semoga ujian yang diberikan Allah ini akan dijadikan iktibar kepada warga UTHM untuk memuhasabah diri dan memajukan diri dalam semua aspek meliputi jasmani, fikiran dan rohani.SABAR ITU SEPARUH DARIPADA IMAN.

1 comments:

March 29, 2009 at 2:02 PM Marmalade Pie

sabar dengan ujian dari-Nya..ade gambar x pasal kejadian ni?aku duk luar.

Since 21 Januari 2009

JOM KLIK
JOM KLIK