Selamat Datang Ke Laman UTHMbloggers "Suara Mahasiswa dan Mahasiswi UTHM"
Photobucket

PERHATIAN

KEPADA MAHASISWA DAN MAHASISWI UTHM YANG INGIN MELETAKKAN BLOG KELAB DI UTHMBLOGGERS INI, BOLEHLAH MEHANTAR URL BLOG TERSEBUT DI CHATBOX.


Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket debat uthm Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

PM Ke - 6

Pada jam 10.11 pagi tadi iaitu 3/4/2009 (Jumaat) , rakyat Malaysia telah menerima kehadiran Perdana Menteri yang ke 6. Datuk Seri Najib B Tun Abdul Razak telah mengangkat sumpahnya sebagai ikrar dan taat setia dalam memegang jawatan sebagai Perdana Menteri Malaysia. Upacara yang dijalankan di Istana Negara, Kuala Lumpur itu dihadiri oleh tetamu kehormat seperti duta-duta negara asing, menteri-menteri kabinet dan turut hadir ialah Mantan Perdana Menteri Ke 4 Tun Dr Mahathir Mohamad dan Tun Dr Siti Hasmah.

Pada majlis mengangkat sumpah sebagai Perdana Menteri itu, gelaran TUN turut dikurniakan oleh Yang Di Pertuan Agong Malaysia Tunku Mizan kepada Mantan Perdana Menteri Malaysia yang ke 5 dan isterinya. Dengan itu gelaran TUN akan digunakan oleh 'Pak Lah' dengan gelaran Tun Abdullah B Haji Ahmad Badawi dan Tun Jeane Bt Abdullah.

Semoga dengan perubahan tampuk pimpinan yang baru ini akan lebih memajukan Malaysia dalam kesemua bidang bagi merealisasikan WAWASAN 2020 yang dituju.Semoga perpaduan yang kini subur didalam masyarakat Malaysia akan terus dikekalkan.

TAHNIAH kepada Perdana Menteri Malaysia yang Ke-6 daripada uthmbloggers

1 comments:

April 3, 2009 at 7:12 PM zulfiz

salam bro...
just nak inform bahawa saya telah bertukar domain..

domain sekarang: www.zulfitry.com

Since 21 Januari 2009

JOM KLIK
JOM KLIK