Selamat Datang Ke Laman UTHMbloggers "Suara Mahasiswa dan Mahasiswi UTHM"
Photobucket

PERHATIAN

KEPADA MAHASISWA DAN MAHASISWI UTHM YANG INGIN MELETAKKAN BLOG KELAB DI UTHMBLOGGERS INI, BOLEHLAH MEHANTAR URL BLOG TERSEBUT DI CHATBOX.


Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket debat uthm Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Recycle For Palestine

LATAR BELAKANG

Dalam memperkasakan dan mewujudkan jaringan yang harmoni dan kukuh dalam aspek hubungan Universiti samada di peringkat nasional mahupun di peringkat antarabangsa, pemimpin-pemimpin mahasiswa/i universiti perlu diberi pendedahan mengenai kepentingan menjaga alam sekitar. Program ini dijalankan atas dasar kesedaran dan tanggungjawab dalam membantu golongan yang memerlukan. Ia juga salah satu cara bagi mengelakkan pembaziran barang-barang yang boleh digunapakai dan dikitar semula. Program yang dipengarahkan oleh Aizat Fikry Bin Sa’adullah dan timbalannya Martina Kohnidia Bt. Mahli mengharapkan agar objektif program iaitu mengamalkan kitar semula sebagai satu amalan hidup yang akan menjamin kesejahteraan generasi akan datang dapat dicapai dengan sebaik-baiknya.



TARIKH

18 April 2009 hingga 11 Ogos 2009


TEMPAT

Kolej Kediaman Perwira

Kolej Kediaman Melewar

Kolej Kediaman Tun Syed Nasir

Kolej Kediaman Tun Dr. Ismail

Kolej Kediaman Tun Fatimah


ANJURAN

Kelab Penyayang

Universiti Tun Hussein Onn Malaysia

0 comments:

Since 21 Januari 2009

JOM KLIK
JOM KLIK