Selamat Datang Ke Laman UTHMbloggers "Suara Mahasiswa dan Mahasiswi UTHM"
Photobucket

PERHATIAN

KEPADA MAHASISWA DAN MAHASISWI UTHM YANG INGIN MELETAKKAN BLOG KELAB DI UTHMBLOGGERS INI, BOLEHLAH MEHANTAR URL BLOG TERSEBUT DI CHATBOX.


Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket debat uthm Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Karnival Kerjaya 2009

Parit Raja- Pada hari Sabtu yang lalu, satu upacara Perasmian Karnival Kerjaya dan Keusahawanan telah diadakan bertempat di Dewan Terbuka UTHM. Majlis ini telah dirasmikan oleh Timbalan Menteri Kementerian Sumber Manusia iaitu YB Senator Dato' Maznah Mazlan.Pada majlis tersebut, turut hadir adalah YB Dato' Noh Dalimin selaku Naib Canselor UTHM beserta para jemputan kehormat dan para hadirin ke Majlis itu.

Acara perasmian bermula dengan simbolik menghidupkan mesin mengacau dodol oleh YB Senator Dato' Maznah.Setelah itu, para hadirin di persembahkan dengan tarian kebudayaan iaitu Zapin oleh pelajar UTHM dan turut didendangkan beberapa buah lagu.Pada majlis itu, YB tetamu rasmi iaitu Senator Dato' Maznah turut mendendangkan sebuah lagu sepagai tatapan kepada para hadirin yang bertajuk Tiga Malam.

Majlis Perasmian ini berakhir dengan acara lawatan ke tapak-tapak pameran yang disediakan dengan penglibatan beberapa pihak Kerajaan dan Swasta.

2 comments:

July 24, 2009 at 11:27 AM Tarmizi

Salam..
Tp malangnya sambutan yg diterima amat lesu..
Bilangan gerai lebih byk drp bilangan pengunjung,lebih2 lg pd hari kedua..
Organizers,tingkatkn usaha tarik pengunjung,bkn tingkatkn usaha nk meriahkn perasmian je..
walaupun perasmian nya meriah,tp pengunjung nya xde x jdi jgk..
kesian kat penjaga booth,bosan menunggu pelanggan yg x dtg2..they paid for it..

July 30, 2009 at 9:17 PM Anonymous

for ur information..pihak organisasi sudah berusaha promosikan didalam universiti dan di luar universiti..tetapi ikut inisiatif orag ramai..pelajar U juga harus menyokong..tetapii apexpunn mohon maaf dari pihak organisasi..insyallah ade penambaikan untu tahun hadapan

Since 21 Januari 2009

JOM KLIK
JOM KLIK