Selamat Datang Ke Laman UTHMbloggers "Suara Mahasiswa dan Mahasiswi UTHM"
Photobucket

PERHATIAN

KEPADA MAHASISWA DAN MAHASISWI UTHM YANG INGIN MELETAKKAN BLOG KELAB DI UTHMBLOGGERS INI, BOLEHLAH MEHANTAR URL BLOG TERSEBUT DI CHATBOX.


Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket debat uthm Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Engineering Festival 2010

Batu Pahat, UTHM- Pada 25 Januari 2010 hingga 5 Febuari 2010 yang akan datang, satu program akan diadakan yang di kenalli sebagai Engineering Festival 2010.Program yang dianjurkan oleh pihak MPPUTHM dan SIFEUTHM itu akan berlangsung di sekitar kawasan UTHM dan Batu Pahat.

Program yang menyediakan pelbagai acara menarik itu mengenengahkan tema "Converse Today, Engineer For Future". Pelbagai acara yang diadakan dan meliputi aspek untuk melahirkan Jurutera yang berfikiran Sihat, Keusahawanan, Kreatif dan Berkemahiran.

Kepada seluruh warga UTHM terutamanya Mahasiswa dan Mahasiswi UTHM agar tidak melepaskan peluang ini sebagai bekalan pengalaman yang tidak ternilai. Segala urusan dan pertanyaan sila KLIK DI SINI

0 comments:

Since 21 Januari 2009

JOM KLIK
JOM KLIK