Selamat Datang Ke Laman UTHMbloggers "Suara Mahasiswa dan Mahasiswi UTHM"
Photobucket

PERHATIAN

KEPADA MAHASISWA DAN MAHASISWI UTHM YANG INGIN MELETAKKAN BLOG KELAB DI UTHMBLOGGERS INI, BOLEHLAH MEHANTAR URL BLOG TERSEBUT DI CHATBOX.


Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket debat uthm Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Munajat Kecemerlangan

Program Munajat Kecermelangan yang diadakan pada 16/04/2009 iaitu pada malam Khamis ini terlaksana dengan meriah dengan kehadiran kira-kira 200 orang warga UTHM yang terdiri daripada mahasiswa dan mahasiswi.Program yang bermula dengan majlis berbuka puasa itu kemudiannya diteruskan dengan solat Maghrib secara berjemaah.

Setelah selesai solat, majlis bacaan Yassin dan Tahalil diadakan dan dituruti dengan solat Isya' secara berjemaah. Solat Hajat turut diadakan dengan diimamkan oleh Imam 1 Masjid UTHM dan setelah itu para hadirin disajikan dengan sedikit jamuan makan oleh pihak penganjur dengan kerjasama MPPUTHM dan Kelab Iqra' UTHM. Program ini akan bersambung dengan acara kemuncak iaitu Qiamullail Perdana pada pukul 4.00 pagi Jumaat di Masjid UTHM (Muslimat) dan Surau KKTF (Muslimat).

Pada majlis malam ini, turut hadir ialah beberapa orang pensyarah, staf dan perwakilan dari barisan MPPUTHM dan Kelab Iqra'.Semoga Program Munajat Kecemerlangan ini akan diteruskan pada masa yang akan datang dengan kerjasama yang baik antara HEP, PUSAT ISLAM, MPP dan KELAB IQRA' UTHM.

0 comments:

Since 21 Januari 2009

JOM KLIK
JOM KLIK