Selamat Datang Ke Laman UTHMbloggers "Suara Mahasiswa dan Mahasiswi UTHM"
Photobucket

PERHATIAN

KEPADA MAHASISWA DAN MAHASISWI UTHM YANG INGIN MELETAKKAN BLOG KELAB DI UTHMBLOGGERS INI, BOLEHLAH MEHANTAR URL BLOG TERSEBUT DI CHATBOX.


Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket debat uthm Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Suara Siswa

UTHM- Pada 19/05/2009 yang lalu, satu program untuk stesen TV 1 iaitu Suara Siswa telah diadakan di UTHM.Program yang dipengerusikan oleh Dr Fazley itu telah membincangkan tajuk iaitu Modal Insan dan Negara Bangsa dengan disiarkan secara langsung menerusi TV1 pada jam 9.00-10.00 malam yang lalu.

Program ini dilengkapkan lagi dengan kehadiran tiga panel jemputan iaitu Naib Canselor UTHM, YDP MPPUPM dan YDP MPPUNIMAS. Program ini telah dibincangkan dengan begitu baik sekali dengan lontaran idea oleh panel-panel jemputan, hadirin dan juga penonton yang mengutarakan soalan atau pendapat mereka.

Menurut Profesor Datuk Noh Dalimin, iaitu NC UTHM bahawa 'Mahasiswa dan mahasiswi masa kini perlu dilahirkan dengan kuantiti yang berkualiti'. Walaupun kualiti itu lebih utama, namun mahasiswa perlu memantapkan diri mereka dengan berbagai ilmu dan pengetahuan yang bukan sahaja berlandaskan silibus pelajaran, tetapi mempelbagaikan diri mereka dengan kemahiran insaniah.

Diharapkan isu ini dapat memberikan manfaat kepada seluruh mahasiswa dan mahasiswi khususnya di UTHM.Selain itu, diharapkan kita sebagai mahasiswa dan mahasiswi saling bantu-membantu didalam memantapkan diri dengan ilmu dan kemahiran. SEKIAN.




0 comments:

Since 21 Januari 2009

JOM KLIK
JOM KLIK