Selamat Datang Ke Laman UTHMbloggers "Suara Mahasiswa dan Mahasiswi UTHM"
Photobucket

PERHATIAN

KEPADA MAHASISWA DAN MAHASISWI UTHM YANG INGIN MELETAKKAN BLOG KELAB DI UTHMBLOGGERS INI, BOLEHLAH MEHANTAR URL BLOG TERSEBUT DI CHATBOX.


Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket debat uthm Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

MASUM 2009

Karnival Sukan MASUM 2009 - Universiti Tun Hussein Onn Malaysia (UTHM) telah mencipta rekod di Putrajaya apabila buat julung-julung kalinya muncul sebagai Juara Keseluruhan Berganda di Karnival Sukan Air MASUM 2009. UTHM Paddlers telah berjaya menyapu bersih Pingat Emas bagi Acara Rowing Wanita dan muncul sebagai Juara keseluruhan bagi acara Rowing Wanita serta Rowing Lelaki.

UTHM juga telah muncul sebagai Johan bagi acara Bola Sepak Divisyen 1 apabila berjaya menewaskan Universiti Malaysia Terengganu (UMT) 4-0 pada perlawanan akhir Fasa 1 di Universiti Utara Malaysia (UUM).

Pasukan Hoki UTHM pula telah berjaya muncul sebagai Naib Johan Divisyen 2 apabila tewas 1-2 kepada Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM).

Berikut adalah keputusan penuh pingat yang diperolehi oleh UTHM sempena Karnival Sukan MASUM 2009 yang diadakan pada 13 hingga 28 Mei 2009 yang lalu.DI SINI

0 comments:

Since 21 Januari 2009

JOM KLIK
JOM KLIK