Selamat Datang Ke Laman UTHMbloggers "Suara Mahasiswa dan Mahasiswi UTHM"
Photobucket

PERHATIAN

KEPADA MAHASISWA DAN MAHASISWI UTHM YANG INGIN MELETAKKAN BLOG KELAB DI UTHMBLOGGERS INI, BOLEHLAH MEHANTAR URL BLOG TERSEBUT DI CHATBOX.


Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket debat uthm Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Minggu Memperkasa Zakat 2009

UTHM - Pada 27 dan 28 Julai yang lalu, satu Program yang berkaitan dengan zakat telah diadakan di Dewan Terbuka UTHM.Dengan membawa tajuk Minggu Memperkasa Zakat 2009, pelbagai maklumat dan aktiviti diadakan sempena program ini.

Pada yang dianjurkan oleh pihak Pusat Islam UTHM ini melibatkan banyak pihak antaranya Jabatan Islam Negeri Johor, pihak syarikat, peniaga dan berbagai lagi. Terdapat banyak gerai dibuka sempena memenuhi aktiviti Minggu Memperkasa Zakat 2009 ini.Antaranya gerai buah-buahan tempatan, gerai menjual pakaian dan kaunter-kaunter syarikat seperti JCorp.

Program ini telah sedikit sebanyak memperkembangkan lagi maklumat yang penting berkaitan zakat terutamanya untuk masyarakat yang beragama Islam.Semoga program seumpama ini dapat diperbanyakkan lagi bagi memberikan informasi yang terkini kepada masyarakat terutamanya warga UTHM. Sekian.

0 comments:

Since 21 Januari 2009

JOM KLIK
JOM KLIK