Selamat Datang Ke Laman UTHMbloggers "Suara Mahasiswa dan Mahasiswi UTHM"
Photobucket

PERHATIAN

KEPADA MAHASISWA DAN MAHASISWI UTHM YANG INGIN MELETAKKAN BLOG KELAB DI UTHMBLOGGERS INI, BOLEHLAH MEHANTAR URL BLOG TERSEBUT DI CHATBOX.


Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket debat uthm Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Pesta Konvo kini bermula

UTHM - Pada 6 Ogos 2009 yang lalu, satu program kalender Pesta Konvokesyen Ke-8 telah bermula dengan Pertandingan Nasyid dan persembahan Nasyid oleh Kumpulan Far East. Program yang berlangsung ini dihadiri dari berbagai lapisan masyarakat setempat dan luar.

Pesta Konvokesyen kali ini tidak terlepas dengan aktivit-aktiviti perniagaan yang diadakan di Tapak Konvokesyen iaitu berhampiran Padang Golf UTHM. Terdapat banyak gerai-gerai jualan yang terdapat disitu antaranya gerai makanam, gerai telekomunikasi dan berbagai lagi.

Pesta Konvokesyen yang akan berlangsung sehingga 10 Ogos ini menyediakan berbagai aktiviti yang menarik kepada seluruh warga UTHM samada untuk Graduan 2009 atau penuntut semasa UTHM. Semoga Konvokesyen kali ke 8 ini berlansung dengan lancar dan memberikan faedah yang terbaik didalam memajukan lagi UTHM.

0 comments:

Since 21 Januari 2009

JOM KLIK
JOM KLIK