Selamat Datang Ke Laman UTHMbloggers "Suara Mahasiswa dan Mahasiswi UTHM"
Photobucket

PERHATIAN

KEPADA MAHASISWA DAN MAHASISWI UTHM YANG INGIN MELETAKKAN BLOG KELAB DI UTHMBLOGGERS INI, BOLEHLAH MEHANTAR URL BLOG TERSEBUT DI CHATBOX.


Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket debat uthm Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Nilai-nilai 1 Malaysia


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera kepada seluruh warga UTHM,

1 Malaysia merupakan slogan yang sering dilaungkan masa kini. Slogan yang memberi makna penerapan nilai 1 bangsa terhadap rakyat di Malaysia ini dicetuskan oleh Perdana Menteri Malaysia ke 6 Dato' Sri Najib Tun Abdul Razak.Didalam konteks mahasiswa, adalah menjadi harapan bagi memastikan kejayaan nilai-nilai yang terdapat didalam slogan 1 Malaysia ini dapat diterapkan dalam melahirkan individu yang berintegriti tinggi.

Disini saya selaku ADMIN ingin mengajak para pembaca sekalian untuk membincangkan mengenai implementasi nilai 1 Malaysia didalam masyarakat kampus terutama diUTHM.Berikanlah pendapat anda samada positif atau negatif mengenai nilai yang dinyatakan bagi memastikan pendapat yang dinyatakan dapat dikongsi bersama dalam konteks kita sebagai seorang mahasiswa untuk bersuara dan memberikan pendapat.Setiap pendapat yang ingin dinyatakan bolehlah ditulis diruangan comment bagi artikel ini.Sekian.

2 comments:

September 7, 2009 at 2:15 PM matrempitparit

baik la ko promote nilai2 Islam..itu lebih baik dari ko promote retorik 1Malaysia ni..1Malaysia ni ciptaan manusia..Islam datang dari Allah melalui Rasulnya..

September 11, 2009 at 3:49 PM fikri91

macam nak nak verified validation code ebay affilate???...
saya dah daftar tapi tak tau nak verified validation code

Since 21 Januari 2009

JOM KLIK
JOM KLIK